Sobre el blog

La meva foto
Em dic Aleix Sajet i aquest serà el meu blog que utilitzaré per informar-vos sobre alguns temes de qualitat a l'empresa.

dilluns, 7 de gener del 2008

Primera entrada parlan d'energies

Després de haver donat informació de la novetat del blog ara explicaré el que treballaré aquí.
Començaré amb energies no renovables amb diferents imatges, enquestes, ducuments,
noticies, i moltes més coses que crec que poden interesar.

Quan hagi acabat amb les energies no renovables faré, llogicament, les renovables també
complementant amb imatges, enquestes, documents, noticies, i moltes mes coses.

En fi que a partir d'ara això comença a rotllar i comencem una nova aventura que espero que
sigui tot un exit.

Ara us pasaré una enquesta per començar i res que tothom a qui li interesi aquest blog pot
comentar i donar-me algun document imatge o qualsevol article sobre energies.

Em deixava un detall.
També podeu visitar diferents blogs entre els quals els dels meus companys de classe i el blog
de català:

http://www.meusllibres.blogspot.com
http://jordiriu-energies.blogspot.com
http://www.argienergy.blogspot.com
Falten els blogs de l'Ariadna, l'Anna, l'Àlex i en Marc que proximament intentare penjar.

Ens veiem ben aviat adéuuu!

aLeix

5 comentaris:

Anònim ha dit...

dios!!!
jajaja
ja manire passant


un petO


TaTi

JORDI RIU ha dit...

Ja veuràs com la saga de blocs sobre energies de l'Olivar Gran seran tot un èxit! Aniré passan a veure les teves actualitzacions i a recordar-te que també en tinc un jo, de bloc! x)

una abraçada! Fins demà


TitiT (encara que l'eric rigui)

Anònim ha dit...

tsééééé! que jo també en tinc un, tot i no anar a tecnologia industrial! Aviam si fas propaganda del meu també eeh? jajajaj!
sajettt sajeet! q pró qetss! vagi tot bé, i fins demà!
cuida't, i a fer isabeel!

ARi* ha dit...

Saga de blogs!!! sisis xDDD
eL meu és
www.energies-ari.blogspot.com
Xa sabeu us tocaaa

MuaKs
Ari*

Anònim ha dit...

He llegit la notícia que has penjat ,i la veritat que el llegir la primera part m'he espantat , això de què la Comissió europea no fa cas de les energies alternatives en fa molta por.

Cinta